.
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منجی آل طه و آدرس monji-taha.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دانشنامه مهدویت

یوم الفرج ذکر روزهای هفته

طرح قدمی برای ظهور - کانون مهدویت دانشگاه فردوسی مشهد

پیج رنک گوگل
امکانات وب
آیه قرآن تصادفی
تبلیغات
?

كليپ سخنراني رائفي پور راجع به پايان حكوت عربستان

(توصيه مي كنم دانلود كنيد.)

دانلود با يك صلوات


موضوعات مرتبط: مذهبی، ، آنتی فراماسون، ،
[ سه شنبه 28 شهريور 1391 ] [ 14:51 ] [ طاها رضایی ]

گربه سگ فتنه گر

obama-abdollah 

گربه,سگ,اوباما,ملک عبداله,پادشاه,عربستان,آمریکا,اسرائیل,پرچم,کاریکاتور,طنز,خنده دار,خنده بازار,رنگی,با کیفیت,سیاسی,کارتون,سیاست,۲۰۱۲,جنگ,عملیات روانی,هنر متعهد,هنرمند خوب,ایران,القطط ,الکلاب ,أوباما، الملک عبد الله, ملک المملکة العربیة السعودیة ,أمریکا ,إسرائیل,علم, الرسوم المتحرکة,الفکاهة, مضحک, ضحک, الأسواق, الملونة, ,الرسوم ذات جودة عالیة السیاسیة,السیاسة, ۲۰۱۲, الحرب, العملیات النفسیة,الفن الملتزم, الفنان غرامة , إیران,Cats, dogs, Obama, King Abdullah, King of Saudi Arabia, America, Israel, Flag,


موضوعات مرتبط: طنز، کاریکاتور، ،
ادامه مطلب
[ سه شنبه 28 شهريور 1391 ] [ 12:16 ] [ طاها رضایی ]

بالاخره در نبرد بین امام نقی (علیه‌السّلام) و خلفایى كه در زمان ایشان بودند، آن كس كه ظاهراً و باطناً پیروز شد، حضرت نقی (علیه‌السّلام) بود؛ این باید در همه‌ى بیانات و اظهارات ما مورد نظر باشد. در زمان امامت آن بزرگوار شش خلیفه، یكى پس از دیگرى، آمدند و به درك واصل شدند. آخرین نفر آنها، «معتز» بود كه حضرت را شهید كرد و خودش هم به فاصله‌ى كوتاهى مُرد. این خلفا غالباً با ذلت مردند؛ یكى به‌دست پسرش كشته شد، دیگرى به دست برادرزاده‌اش و به همین ترتیب بنى‌عباس تارومار شدند؛ به عكسِ شیعه. شیعه در دوران حضرت نقی و حضرت عسگرى (علیهماالسّلام) و در آن شدت عمل روزبه‌روز وسعت پیدا كرد؛ قوى‌تر شد.


 

حضرت نقی (علیه‌السّلام) چهل و دو سال عمر كردند كه بیست سالش را در سامرا بودند؛ آن‌جا مزرعه داشتند و در آن شهر كار و زندگى مى‌كردند. سامرا در واقع مثل یك پادگان بود و آن را معتصم ساخت تا غلامان تركِ نزدیك به خود را - با تركهاى خودمان؛ تركهاى آذربایجان و سایر نقاط اشتباه نشود - كه از تركستان و سمرقند و از همین منطقه‌ى مغولستان و آسیاى شرقى آورده بود، در سامرا نگه دارد. این عده چون تازه اسلام آورده بودند، ائمه و مؤمنان را نمى‌شناختند و از اسلام سر در نمى‌آوردند. به همین دلیل، مزاحم مردم مى‌شدند و با عربها - مردم بغداد - اختلاف پیدا كردند. در همین شهر سامرا عده‌ى قابل توجهى از بزرگان شیعه در زمان امام نقی (علیه‌السّلام) جمع شدند و حضرت توانست آنها را اداره كند و به وسیله‌ى آنها پیام امامت را به سرتاسر دنیاى اسلام - با نامه‌نگارى و... - برساند. این شبكه‌هاى شیعه در قم، خراسان، رى، مدینه، یمن و در مناطق دوردست و در همه‌ى اقطار دنیا را همین عده توانستند رواج بدهند و روزبه‌روز تعداد افرادى را كه مؤمن به این مكتب هستند، زیادتر كنند. امام هادى همه‌ى این كارها را در زیر برق شمشیر تیز و خونریز همان شش خلیفه و على‌رغم آنها انجام داده است. حدیث معروفى درباره‌ى وفات حضرت نقی (علیه‌السّلام) هست كه از عبارت آن معلوم مى‌شود كه عده‌ى قابل توجهى از شیعیان در سامرا جمع شده بودند؛ به‌گونه‌اى كه دستگاه خلافت هم آنها را نمى‌شناخت؛ چون اگر مى‌شناخت، همه‌شان را تارومار مى‌كرد؛ اما این عده چون شبكه‌ى قوى‌اى به‌وجود آورده بودند، دستگاه خلافت نمى‌توانست به آنها دسترسى پیدا كند.


موضوعات مرتبط: مذهبی، ،
[ سه شنبه 28 شهريور 1391 ] [ 11:24 ] [ طاها رضایی ]
 
 


مجنون شدم که راهی صحرا کنی مرا

گاهــی غبـار جــاده ی لیلا، کنی مـرا

کوچک همیشه دور ز لطف بزرگ نیست

قطـره شدم کـه راهـی دریا کنـی مرا

پیـش طبیب آمـده‌ام، درد مـی‌کشم

شاید قـــرار نیست مـداوا کنـی مـرا

من آمدم که این گره ها وا شود همین!

اصـلاً بنـا نـبـود ز سـر وا کنـی مــرا

حـالا که فـکــــر آخـرتـم را نمی­ کنم

حق می­ دهم که بنده دنیا کنی مرا

من، سالهاست میوه ی خوبی نداده‌ام

وقـتـش نیـامده که شکوفـا کنی مرا

آقا برای تو نه ! برای خودم بد است

هــر هفته در گنـاه، تماشا کنی مرا

من گم شدم ؛ تو آینه‌ای گم نمی‌شوی

وقـتـش شـده بیـائی و پیدا کنی مرا

این بـار با نگــــاه کریمـانه‌ ات ببیـن

شـاید غلام خانه زهــــرا کنـی مــرا


 

*علی اکبر لطیفیان*


موضوعات مرتبط: مذهبی، شعر و ادبيات، ،
[ سه شنبه 28 شهريور 1391 ] [ 11:15 ] [ طاها رضایی ]
تا چه خواهد شد ؛ از آخرین مقالات استاد رائفی پور می باشد که در آن احتمال ایجاد فتنه ای جدید در بازهای المپیک لندن بررسی می شود.



 
اینکه یک بمب حاوی مواد شیمیایی در مترو لندن  منفجر شود و رزمندگان حزب الله متهم شوند که آن را از سوریه تهییه نموده اند و به بهانه آن به سوریه حمله گسترده شود، یکی از سناریو هایی می تواند باشد که شیاطین  صهیونیست آن را طرح ریزی کرده اند.

موضوعات مرتبط: ، آنتی فراماسون، ورزشی، ،
ادامه مطلب
[ سه شنبه 28 شهريور 1391 ] [ 11:12 ] [ طاها رضایی ]

 

دو دوست با پای پیاده از جاده ای در بیابان عبور می کردند. بین راه سر موضوعی اختلاف پیدا کردند و به مشاجره پرداختند. یکی از آنها از سر خشم بر چهره ی دیگری سیلی زد. دوستی که سیلی خورده بود، سخت آزرده شد ولی بدون آنکه چیزی بگوید، روی شن های بیابان نوشت: "امروز بهترین دوست من بر چهره ی من سیلی زد." آن دو کنار یکدیگر به راه خود ادامه دادند تا به یک آبادی رسیدند. تصمیم گرفتند قدری آنجا بمانند و کنار برکه آب استراحت کنند. ناگهان شخصی که سیلی خورده بود، لغزید و در برکه افتاد. نزدیک بود غرق شود که دوستش به کمکش شتافت و او را نجات داد. بعد از آنکه از غرق شدن نجات یافت، بر روی صخره ای این جمله را حک کرد: "امروز بهترین دوستم جان مرا نجات داد." دوستش با تعجب از او پرسید: "بعد از آنکه من با سیلی تو را آزردم، تو آن جمله را روی شن های صحرا نوشتی ولی حالا این جمله را روی صخره حک می کنی؟" دیگری لبخندی زد و گفت: "وقتی کسی ما را آزار می دهد، باید روی شن های صحرا بنویسیم تا بادهای بخشش، آن را پاک کنند ولی وقتی کسی محبتی در حق ما می کند باید آن را روی سنگ حک کنیم تا هیچ بادی نتواند آن را از یادها ببرد."

 
                        منبع: کتاب عشق بدون قید و شرط ( داستانهایی کوتاه از نویسندگان ناشناس )
 

 

موضوعات مرتبط: فرهنگي، مجله دانش، ،
[ سه شنبه 28 شهريور 1391 ] [ 11:9 ] [ طاها رضایی ]
سروده شد با دلی سوخته برای مسلمانان میانمار كه در خاموشی جهان، می‌سوزند:





بـه این آتش بـرس! هیـزم مهیّـا كن! مهیّـاتـر!

گـلـستــانـیـم مـا در آتـش نـمـــرود زیـبــــاتـر

مهیّـا كن كه مـا از آتـش شیطـان نمـی‌ترسیم

 
كـه در آغـوش آتش مـی‌شود ققنـوس مـانـاتـر

 
خـبـــر از دود آه مــا به دل‌ها مـی‌رود مــــادام

تو با هر شعله نفرینی‌تری، هر شعله رسواتـر

تـو مثـل شعلـه‌ها با نعـره مستانه‌ات دل‌خوش

و مــا را نـالـه‌ای مـانـده‌ست از فـریاـد، گیـراتـر

دریـغــــا پـیـرو بـــودا بـه كـار زنـــده سـوزانـدن

دریـغـاتـر از این غوغای خـاموشی! دریغاتـر!

شما را مُـردگـانی هست سـر تـا پـای در آتش

شمـا در زنـدگـانـی نـیـز مـی‌سـوزیـد، پـیـداتـر

بسوزانیدمان، خورشید محشر نیز در راه است

خـدا، تنهـا خدا با مـاست، با مـایی كه تنهـاتر


میلاد عرفان‌پور

موضوعات مرتبط: ، ،
[ سه شنبه 28 شهريور 1391 ] [ 11:7 ] [ طاها رضایی ]

 

می گفت:آرزوی قلبی من اینه که مفقودالاثر باشم چون پیش خانواده هایی که جوانهاشون بی نام و نشون شهید شدند شرمنده ام.آرزو دارم حتی اثری از بدن من به دست شما نرسه.
توی نامه ای به دخترش نوشته:دخترم شاید زمانی بیاد که قطعه ای از بدنم هم به دست شما نرسه.تو مثل رقیه امام حسین(ع) هستی.اون خانوم سر پدرش به دستش رسید ولی حتی یک تکه از بدن من به دست شما نمی رسه.
       
 
4روز از کربلای یک گذشته بود.با اصغر بصیر روی ارتفاعات قلاویزان مستقر شده بودند.گلوله توپ اومده بود توی سنگرشون.اصغر کاملا سوخت.محمدرضا هم پودر شد.هیچ اثری ازش نموند...

 
منبع:کتاب سه دقیقه در مقتل گمنامی

سايت:http://daricheh89.mihanblog.com


موضوعات مرتبط: شهدا و دفاع مقدس، ،
[ سه شنبه 28 شهريور 1391 ] [ 11:5 ] [ طاها رضایی ]

"زوجه هر وقت مصلحت بداند می تواند زوج را تنبیه بدنی نماید و زوج حق هرگونه اعتراض بعدی را در این خصوص از خود سلب و ساقط می‌نماید."

 


موضوعات مرتبط: مذهبی، حقوقی، ،
ادامه مطلب
[ سه شنبه 28 شهريور 1391 ] [ 10:15 ] [ طاها رضایی ]

بزرگواری- قانون پاکیزگی- گناهان جسمانی-ازدواج- زنان- کودکان- نظرپارسیاندر تعلیم وتربیت


موضوعات مرتبط: تاریخی، ،
ادامه مطلب
[ دو شنبه 27 شهريور 1391 ] [ 14:51 ] [ طاها رضایی ]

آندرس اينيستا شايد به توان به جرات گفت كه تنها بازيكني در مستطيل سبز است كه علاوه بر دوستداران بارسا، دشمنان اين تيم هم عاشقانه او را مي‌پرستند؛ بازيكني كه هيچ گاه به داوران اعتراض نمي‌كند و در پي تخريب حريف نيست همين مسئله باعث شده است كه لقب مقدس شايسته او باشد.


موضوعات مرتبط: ورزشی، ،
ادامه مطلب
[ دو شنبه 27 شهريور 1391 ] [ 12:13 ] [ طاها رضایی ]

درباره وب سايت

با سلام خدمت شما كاربر گرامي با توجه به اينكه اينجانب سعي دارم خدمات بي نقصي به شما دوستان عزيزم ارائه كنم به فضاي زيادي جهت ارائه مطالب نيازمندم لذا سايت لوكس بلاگ را انتخاب كردم كه اين سرويس وبلاگ دهي هزينه هاي بالايي جهت ارائه فضاي بي نهايت براي كاربران متحمل مي شود و براي جبران آن ها تبليغاتي در وبلاگ ها و وب سایت ها منتشر مي كند . لذا اينجانب از شما به خاطر نمايش اين تبليغات توسط سايت لوكس بلاگ عذر خواهي مي كنم و اميد وارم مانع ورود شما دوستان عزيز به سایت من نشوند. با تشكر
آرشيو مطالب
بهمن 1392
آبان 1392 مهر 1392 تير 1392 خرداد 1392 ارديبهشت 1392 فروردين 1392 اسفند 1391 بهمن 1391 دی 1391 آذر 1391 آبان 1391 مهر 1391 شهريور 1391 خرداد 1391 ارديبهشت 1391 فروردين 1391 اسفند 1390 بهمن 1390 دی 1390 آذر 1390 آبان 1390 مهر 1390
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار سایت:

بازديد امروز : 1
بازديد ديروز : 0
بازديد هفته : 55
بازديد ماه : 376
بازديد کل : 195539
تعداد مطالب : 143
تعداد نظرات : 66
تعداد آنلاين : 1

.



تعبير خواب آنلاين

ايران رمان